ŽENY s.r.o. rozdávaly zdarma sebevědomí

Atrium Flora praskalo ve švech!

ŽENY SRO

ženy

sebevědomí

den kdy se budu mít ráda

Akci podpořili Lejla Abbasová, Jan Mühlfeit, Jan Měšťák, Jaroslav Zvěřina, Nela Boudová, Klára Klempířová, Marie Diamond, Olga Lounová, Lucie Špaková a další osobnosti.

Jeden den, 3500 žen, 40 workshopů a přednášek, 50 odborníků, 7000 vypitých káv, 21 kilogramů čokolády nebo 3000 rozdaných časopisů Žena a život či Harper's Bazaar. I tak vypadal Den, kdy se budu mít ráda, který proběhl 16. ledna v Atriu Flora. Velkou akci na podporu ženského sebevědomí organizovaly ŽENY s.r.o. a zaštítila ji jejich zakladatelka a jednatelka Eva Čejková Vašková.

 „Realizovaly jsme průzkum, ze kterého jasně vyplynulo, že české ženy mají, co se týče sebevědomí, značné rezervy. Jen 11 % žen hodnotí své sebevědomí jako vysoké, přitom mu celých 82 % žen přikládá vysokou důležitost,“ říká Eva Čejková Vašková a dodává: „Zároveň nám v průzkumu vyšlo, že řada žen by pro zvýšení svého sebevědomí uvítala setkání s koučem či mentorem. Právě proto jsme se rozhodly akci realizovat.“ 

 

Na akci bylo kromě mentorů a koučů možné potkat i řadu známých tváří. Celým dnem provázela moderátorka Lejla Abbasová, ženské sebevědomí se ale rozhodla podpořit i zpěvačka Olga Lounová, Marie Diamond, hvězda amerického filmu Tajemství a transformační guru, světově uznávaný manažer Jan Mühlfeit nebo herečka Nela Boudová. „Ne, že bych holdovala přílišné emancipaci, ale myslím si, že je stále mnoho žen, kterým chybí sebevědomí. Jsou to přitom ženy, které jsou obdivuhodné a člověka to mrzí. Proto jsem se rozhodla akci podpořit,“ vyjádřila se ke své účasti herečka Nela Boudová.

Celou akci provázela skvělá atmosféra, o kterou se zasloužily návštěvnice svou dobrou náladou. Navštívit mohly workshopy, semináře, individuální konzultace, k využití byly i služby odborníků z oblasti krásy, osobního rozvoje nebo zdraví a obchody si pro tento den připravily speciální slevy a nabídky. „Když jsme akci v listopadu začaly plánovat, nečekaly jsme, že se nám na ni podaří dostat 3500 žen bez jakékoliv kampaně. Potvrdila se nám síla ženského sdílení a to, že ženy nechtějí být jen online, ale i offline,“ uzavírá Eva Čejková Vašková