Zamilujte si vstávání!

Jak to udělat, abyste měla každý den skvělý?

tipy

spánek

triky

únava

relax

sprcha

postel

vstávání

nechce

Dopřejte si čas

Není nic horšího než na páte zazvonění budíku vystřelit z postele a rychlostí blesku vyrazit z domu. Ráno má být klidné a dokonce lenivé. Dopřejte si dostatek času na probuzení, hygienu, lehkou rozcvičku, úpravu zevnějšku,… Choďte raději dřív spát, ať máte ráno časovou rezervu. Když nebudete spěchat, půjdete třeba do práce i pěšky, což vás na celý den nakopne.

 

Teplá voda

Podle posledních vědeckých studií byste měla ráno začínat sklenkou teplé vody (ne vařicí, ale spíše vlažné). Můžete přidat pár kapek citronu, který odkyselí organismus. Vypijte vodu, poté se věnujte jiným činnostem, až po chvíli se pusťte do snídaně. Uvidiíte, že se budete cítit o mnoho lépe.

 

Dech a malá rozcvička

Nemusíte švihat rukama u otevřeného okna, jak to znáte ze starých filmů. Krátké rozhýbání těla vám dodá energii, ale nezapomínejte dýchat. Prozradíme vám tajemství, když při jakémkoli cvičení zadržujete dech, výsledkem je, že se vám pak chce hodně vypouštět plyny, což se v práci ani v tělocvičně úplně nehodí.

 

Studená sprcha

Když už začínáte den sklenkou teplé vody, zdravým pohybem, měli byste v tomto duchu pokračovat. Před sprchou promasírujte tělo a následně si dejte tak studenou vodu, jakou snesete. Tato procedura chce čas, ze začátku dejte vlažnou a postupně ubírejte stupně.

 

Nadupaná snídaně

Byla by škoda pokazit si ráno špatným jídlem. Skladba záleží na vašem životním stylu, ale chystejte si snídani tak, aby obsahovala co nejvíce zdravých potravin. Těžká a tučná snídaně vás „uzemní“ a veškerá snaha je k ničemu! Zkuste třeba výživná vajíčka, ale s počtem to nepřehánějte. Tři jsou až až.