Radujte se z běhání

Aby vás trénink bavil, neublížil vám a vysoustružil vám tělo, dodržujte tyhle zásady:

crossfit

štíhlá postava

fit

workout

trénink

žluté lázně

Nike

běhání

boty

sport

1. Opatrně s jídlem

Běhejte nejdřív dvě hodiny po hlavním jídle. Při námaze s plným žaludkem vám totiž hrozí křeče v břiše nebo zvracení. Navíc se vám bude těžce dýchat. Ani běhání o hladu ale není dobrý nápad. Dobré je načerpat tak půl hodiny před tréninkem energii třeba z banánu.

 

2. Zkuste si povídat

Při tréninkovém běhu s parťákem snadno poznáte, jestli se nepřetěžujete. Správně byste měla být schopná v pohodě konverzovat, aniž byste lapala po dechu. Jestli mluvit nemůžete, přeháníte to s rychlostí.

 

3. Lehce se oblékněte

Vyrážejte z domu oblečená tak, jako by bylo o deset stupňů víc, jinak vám hrozí přehřátí.

adidas Stella Sport, 1 349 Kč

 

4. Pořiďte si nové boty

Jestli už jste v nich uběhla stovky kilometrů, vytvarovaly se vám podle nohy a nejspíš jsou pohodlné, jenže v povolených nebo sešmajdaných botách hrozí zranění nebo vám může ochabovat klenba.

adidas sonic, 2 399 Kč

Autor: jph
Foto: Adidas, wehearit.com