Pevný zadeček a oblé boky

Dáme vám pár tipů, jak si poradit s faldíky na zadečku a bocích.

cvičení

tuk

zadek

postava

celulitida

zpevnění

posilování

boky

Zadeček

1. Cvičení ... na boky

Kolik žen by chtělo mít pěkně vytvarované boky? Přece všechny! Boky jsou tvořeny středním svalem hýžďovým, na který jsou zaměřeny i jednotlivé cviky. Vždy dbejte na správné technické provedení jednotlivých cviků. Pamatujte také na to, že na výsledky je třeba si počkat. A musíte cvičit pravidelně. Alespoň 2x týdně.

Cvik na boky 1
Lehněte si na pravý bok, nohy nechte v jedné přímce s tělem. Pravou rukou se zapřete o zem. Zvedněte boky několik centimetrů nad podložku. Zatněte břišní svaly a vysuňte pánev nahoru, jak nejvíc můžete. V této pozici vydržte několik sekund a poté se pomalu vraťte do výchozí pozice.

Cvik na boky 2
Postavte se, nohy rozkročte víc než na šířku ramen a ruce zapřete o boky a pomalu přeneste váhu na pravou nohu. Pravou patu tlačte k zemi a nohu pomalu narovnávejte, až se vrátíte do původní pozice.

 

 

Autor: jph
Foto: weheartit.com