Snídaně, která vás dostane do formy

Jednoduché a navíc hrozně dobré!

tělo

tuk

hubnout

linie

mléko

štíhlá

kila

forma

mléčný den

 Pokud chcete být o dovolené v plavkách krásnější, je právě ideální čas začít se zdravým hubnutím. Vyvarujete se tak rychlodiet na poslední chvíli a hlavně škodlivých hladovek. Raději postupujte méně drasticky: omezte tučná jídla a sladkosti a naopak přidejte ovoce a zeleninu, zakysané mléčné výrobky, celozrnné cereálie, rybí a drůbeží maso. Do pitného režimu zařaďte bylinkové čaje (optimálně po dobu 14 dnů 3x denně šálek čaje). Na škodu není ani udělat si přísnější očistný den, při kterém budete jíst zeleninu, ovoce a hlavně spoustu mléčných výrobků. Dokonale se pročistíte a dostanete svůj organismus do formy.

 

Tipy na snídně:

 

(5 500 kJ, 95 g bílkovin, 48 g tuků, 130 g sacharidů)

Snídaně: Bílý jogurt, 150 g ovoce, lžíce ovesných vloček

Přesnídávka: Zeleninová – ovocná šťáva

Oběd: Velký zeleninový salát (může být pokapaný olivovým olejem), dipp ze 150 g tvarohu a lžíce bílého jogurtu

Svačina: Ovocný koktejl z kefírového mléka a drobného ovoce

Večeře: Květák a brokolice zapečená s tvarohem a sýrem

 

 

Autor: jph
Foto: weheartit.com