6 kroků k perfektní postavě

Párkrát týdně si zacvičte a vaše bříško bude krásně rovné a pevné.

dieta na míru

snadné hubnutí

jak nejrychleji zhubnout

hubená postava

jak zhubnout

štíhlé tělo

sexy postava

hubnutí

Cvičení praktikujte třikrát týdně s deseti opakováními.

Ladná dřevorubkyně
Rozkročte se na šířku ramen a do obou rukou vezměte jednu přibližně dvoukilovou činku. Držte ji přitom šikmo nad pravým ramenem a dívejte se na ni.

Zatněte břišní svaly a s mírně pokrčenými lokty přesuňte obloukem paže s činkou vedle levého boku. Vraťte ruce do výchozí pozice a desetkrát zopakujte. Tímto cvikem oblažíte celou centrální část svého břišního svalstva a zároveň účinně posílíte ramena. Jakmile získáte v pažích větší sílu, nebojte se a klidně sáhněte po čtyřkilové čince.

Nohy v obležení
Lehněte si na záda a napnuté nohy zvedněte kolmo ke stropu. Chodidla přitom tvoří rovnoběžku s podložkou. Paže nechte ležet podél těla, dlaněmi dolů.

S nádechem zatněte břišní svaly a s pomalým výdechem zvolna pokládejte levou nohu. Zastavte ji zhruba dvacet centimetrů nad zemí. Pak ji pomalu vraťte zpět a učiňte totéž s pravou. Po celou dobu cvičení si dávejte pozor, aby bedra zůstávala pevně přitisknutá na podložce. Těmito nůžkami výborně zpevníte celou dolní část svých břišních svalů.

 

Autor: jph
Foto: wehearit.com