Vytvarujte si pozadí k nakousnutí

Získat sexy pozadí není zase tak složité!

dieta

cvičení

postava

posilování

boky

půlky

Zadeček

Cvičení


...na boky
Kolik žen by chtělo mít pěkně vytvarované boky? Přece všechny! Boky jsou tvořeny středním svalem hýžďovým, na který jsou zaměřeny i jednotlivé cviky. Vždy dbejte na správné technické provedení jednotlivých cviků. Pamatujte také na to, že na výsledky je třeba si počkat. A musíte cvičit pravidelně. Alespoň 2x týdně.

Cvik na boky 1
Lehněte si na pravý bok, nohy nechte v jedné přímce s tělem. Pravou rukou se zapřete o zem. Zvedněte boky několik centimetrů nad podložku. Zatněte břišní svaly a vysuňte pánev nahoru, jak nejvíc můžete. V této pozici vydržte několik sekund a poté se pomalu vraťte do výchozí pozice.

 Cvik na boky 2
Postavte se, nohy rozkročte víc než na šířku ramen a ruce zapřete o boky a pomalu přeneste váhu na pravou nohu. Pravou patu tlačte k zemi a nohu pomalu narovnávejte, až se vrátíte do původní pozice.

...a na zadeček
Krásný zadeček je snem každé z nás. Doporučujeme, stejně jako u cvičení na boky, vytrvalost a preciznost provedení. Nezapomínejte na to, že to děláte pro sebe! Nešiďte cvičení a opřete se do toho vší silou!

 Cvik na zadek 1
Lehneme si na levý bok a hlavu opřeme o levou ruku. Zvedneme ze země obě narovnané nohy. Pravou nohu podržíme ve vzduchu a levou kmitáme nahoru a dolu. Vydržte, dokud neucítíte pálení, poté nohy vystřídejte.

Cvik na zadek 2
Klekneme si a opřeme o předloktí rukou. Zvedneme pokrčenou pravou nohu tak, aby koleno bylo v jed-né rovině se zadkem. Zvedneme ještě o dalších deset centimetrů a chvíli v této pozici vydržíme. Opět po několika opakování vystřídáme nohy.

Autor: jph
Foto: weheartit.com