Sexy ploché bříško

Ani dřina v posilovně vám nezajistí útlý pas, pokud se nezaměříte i na jídelníček.

cviky na břicho

cukry

svaly

břicho

ploché břicho

cvičení

snídaně

dieta

motivace

fit

workout

vláknina

Zákon schválnosti praví, že vaše břicho bude připomínat fotbalový míč právě ve chvíli, kdy se vám to hodí nejméně – například, když plánujete den na koupališti nebo večer v nových obepnutých šatech. Když pomineme estetickou stránku věci, přináší s sebou nadýmání i další nepříjemné jevy jako křeče, pocity nepohodlí a těžkosti. Radili jsme se s dietology i nutričními specialisty a máme pro vás dobrou zprávu – budete-li se řídit následujícími radami, pak už vám nafouklé břicho žádné plány nezhatí.

Přátelská vláknina

Zácpa je jednou z nejčastějších příčin nadýmání, proto si dejte pozor, aby váš jídelníček obsahoval dostatek ovoce, zeleniny a dalších potravin bohatých na vlákninu. Jedině ta totiž zajistí správnou střevní peristaltiku.
➤ Urychlovač: Vyhněte se pufovaným snídaňovým cereáliím a posnídejte raději salát z čerstvého ovoce zalitý bílým jogurtem a posypaný oříšky nebo semínky chia. Všechny dobroty můžete i rozmixovat do lahodného smoothie, které povzbudí metabolismus.

 

Cukry pryč

Sladkosti jsou dalším viníkem bublajících vnitřností. Rafinovaný cukr přispívá k přemnožení nežádoucích bakterií ve střevech a následné tvorbě plynů, jako je dusík či metan. Umělá sladidla bohužel nepředstavují žádnou záchranu, neboť podle některých studií patří mezi jejich ‚vedlejší účinky‘ právě nadýmání, pálení žáhy a trávicí potíže.
➤ Urychlovač: Živte se plnohodnotnými potravinami, jež nejsou průmyslově upravené, k oslazení kávy použijte stévii nebo kokosový nektar.

 

Autor: jph
Foto: weheartit.com