73 % světové populace tvrdí, že dělá více pro zdraví svých blízkých než pro své vlastní.
La Roche-Posay, přední dermokosmetická značka již druhým rokem spouští virální osvětovou kampaň Skinchecker, jejímž cílem je vzdělat a informovat širokou veřejnost o důležitosti aktivní role každého jednotlivce při prevenci rakoviny kůže.
Rakovina kůže je jediným typem rakoviny viditelným pouhým okem a pokud je diagnostikovaná včas, 90 % případů melanomů je účinně léčitelných. Proto se neváhejte zapojit a staňte se ambasadorem, jako 430 000 lidí v české republice loni.
Jak? Podívejte se na www.skinchecker.cz zde najdete všechny informace a také ABCDE metodu, která Vám může pomoci s první diagnostikou znamének. Protože prevence je důležitá, nezapomínejte také na ochranu před UV zářením.
Jednoduchá metoda ABCDE, která může zachránit život
Osvětová kampaň Skinchecker od La Roche-Posay je založena na jednoduché mnemotechnické pomůcce ABCDE. Ta přináší stručný a zapamatovatelný obsah přizpůsobený všem typům publika, aby se informace dostaly k co největšímu počtu lidí. Pomůcka ABCDE je navržena a široce podporována dermatology z celého světa. Nabízí Skincheckerům pětibodovou metodu, jak rychle identifikovat potenciální problém, a dodává jim odvahu, aby co nejdříve vyhledali dermatologa.
Platforma také obsahuje prostor vyhrazený mapě sledující penetraci kampaně po celém světě a zobrazuje konverzace ohledně tohoto tématu v reálném čase na twitteru nebo jiných sociálních sítích. Kampaň je navržená tak, aby bylo vše co možná nejsnadnější: jedním kliknutím si stáhnete metodu ABCDE, jedním kliknutím ji můžete sdílet s přáteli nebo blízkými a povzbudit je, aby se přidali a také se stali Skincheckery.