Je inspirována spontánní energií a módním stylem města New York. Je to vůně plná kontrastů – oduševnělá a jiskrná, přesto smyslná a ryze ženská.
V kampani, focené Stevenem Meiselem, září herečka Chloë Grace Moretz, která se vydává na svůj výlet – jedinečnou americkou jízdu. Nechává za sebou minulost a vydává se k novým zítřkům. Ve starém klasickém cadillacu je na cestě do New Yorku. Její nespoutaný duch a vnitřní krása jsou skvěle zachyceny na fotografiích Stevena Meisela.
„Je to pocta být tváří této vůně,” říká Moretz. „Pro mne je to vše, co na značce Coach miluji. Je moderní a šťastná. Skvěle zachycuje ducha, energii a nadšení, které Stuart vnesl do značky Coach.”
SLOŽENÍ VŮNĚ
Hlava: malina, hruška, růžový pepř
Tělo: turecká růže, gardénie, cyclamen
Základ: sametové pižmo, cashmeran, santalové dřevo
FLAKON
S odkazem na jedinečnost amerického módního domu Coach, ženský oválný tvar v sobě spojuje mnoho ikonických znaků této značky. Jeho pozlacený vršek je tvarován do “otočného zámku” imitující ikonické zavírání nejznámějších kabelek Coach. Typická visačka v barvě ebenové kůže s logem z leštěného kovu dodává flakonu luxusní finální vzhled. Logo s dvojspřežím a kočárem, trvalý symbol řemeslné zručnosti, je decentně vytlačeno na skle.
Exkluzivně v parfumerií Sephora od 25. srpna. Od konce září bude Coach Eau de Parfum ke koupi i v parfumériích Douglas a Marionnaud.